Jan 12, 2011

Harga EMAS di luar tak turun...

Salam...

       Baru sekejap tadi staff agrobank cawangan klang call aku, dia tanya.. harga emas turun ke? aku jawab mmg ada turun skit minggu lepas tapi minggu ni dah start naik balik. Aku pun confius la apsal dia tanya aku mcm tu.. Kenapa bang? dia kata..  opis aku lengang nih.. kalu ko datang aku boleh serve ko siap dgn air kopi lagi. hmmm... kenapa ye? org takut harga EMAS kat luar turun gak ke?

     Jadi aku nak share la dgn korang sumer kenapa untung melabur dengan EMAS Public Gold...

1- Harga jualan mengikut pasaran antarabangsa( di update setiap 20minit)

2- Bila kita beli je EMAS PG, on the spot kita dah untung sbb perbezaan harga PG dan harga EMAS diluar  sana. ( harga emas diluar statik agak lama)

3- Apabila harga emas antarabangsa turun lagi kita untung. x rugi pun. lagi banyak turun, lagi banyak kita untung.

Dipendekkan cerita.... Melabur la dgn emas...khususnya EMAS PG......

Maklumat lanjut boleh call aku.. jgn segan jgn malu

Salmie
014-6419916

1 comment:

  1. Salam ukhwah...ada masa sila la layari weblog saya http://northerndiamond@blogspot.com

    ReplyDelete